מוניטור עם מצלמה איכותית – מקנה להורה שקט ושליטה

נובמבר 26, 2019

מוניטור עם מצלמה איכותית – מקנה להורה שקט ושליטה

הורים לתינוק שזה עתה נולד נמצאים בתחושה של דאגה תמידית. אחד האמצעים להוריד קצת את סף הדאגה היא להתקין מצלמה עם מוניטור מעל מיטת התינוק.

כך ניתן לשמוע אם התינוק זקוק לעזרה בזמן שאתם לא נמצאים לידו, ניתן לראות אותו זז מתוך שינה ולהיות רגועים כי הוא ישן בשלווה ובשקט.

כל הורה ומה שהוא בוחר לעשות. ישנם הורים שכלל לא מתחברים לרעיון וסומכים על ילדם מהיום הראשון ומשחררים יותר, ויש כאלו שדואגים יותר. אין כאן נכון או לא נכון – העיקר שכל הורה יעשה מה שטוב לו על מנת להיות רגוע ושקט.

"האח הגדול" בחדר הילדים

לשים מצלמה בחדר הילדים היא תכלס סוג של מעקב צמוד על הילד בכל השעות שהוא נמצא שם. יש כאן יתרון גדול, בעיקר כשמדובר בתינוקות קטנים שעדיין לא עצמאיים כלל, אבל יש כאן גם חיסרון גדול.

ההורה לא משחרר, לא לומד לסמוך על הילד שלו, ונמצא בצפייה תמידית בילדו דרך מסך המוניטור, גם בשעות הפנאי שלו. גם כשהילד גדל וכבר אין כל צורך "במעקב" צמוד על הילד – זה כבר נהיה הרגל של ההורה וקשה לו לשחרר את זה.

לכן כמו בכל דבר בחיים, אפשר להשתמש במצלמה ובמוניטור רק יש לעשות זאת באופן מאוזן ומבוקר, ולא "להתמכר" לכך.

מקנה להורה שקט נפשי ותחושת שליטה

הצפייה בילד וההקשבה לרעשים הקטנים שהוא מפיק תוך כדי שינה נותנים להורים תחושה מרגיעה. יש לא מעט מקרים קשים של מוות בעריסה שקורים בכל שנה, וההורים מחפשים להירגע בכל דרך.

מוניטור עם מצלמה זו אחת הדרכים שעוזרת להורים לצלוח את השנה הראשונה לחיי ילדם. לכן אין כאן כל רע. אבל כמובן שלא ניתן להסתמך רק על טכנולוגיה מסוג זה אלא יש לנקוט בכל הפעולות המומלצות למניעת מוות מסוג זה.

המוניטור מסייע להורים בסוף כל יום לשבת במרפסת, לנשום קצת אוויר ועדיין להיות בקשב לתינוק שלהם.

ישנם כיום בתים שמאוד קשה לשמוע בכי של תינוק מקצה אחד לקצה אחר של הבית ושלא נדבר על לשמוע את התינוק אם אתם יושבים במרפסת או בחצר, למטרה זו המוניטור נמצא סופר יעיל ושימושי.

סוגים שונים – מחירים שונים

יש הרבה מאוד סוגים של מוניטורים עם מצלמה שניתן לרכוש בחנויות השונות או להזמין מאתרים שונים. אם אינכם בטוחים איזה סוג מומלץ תדברו עם הורים שרכשו כבר לפניכם. הם יוכלו לתת לכם חוות דעת כנה ואמיתית ולא ינסו לשווק לכם את המכשיר אם הוא לא טוב ויעזרו לכם להגיע למסקנה האם מומלץ לקנות מוצרי חשמל דרך האינטרנט או לא.

תעשו סקר שוק לגבי מחיר מכשיר מהסוג הרצוי. לא בהכרח מומלץ לקנות את ההכי זול. אבל אם יש מכשיר שקיבלתם עליו המלצה ספציפית – תראו איפה ניתן לקנות אותו במחיר הכי משתלם.

שימו לב לכמות הקרינה שפולט המכשיר. תנסו למצוא מכשיר עם קרינה מינימלית והתקינו את המצלמה כמה שיותר רחוק מהתינוק עצמו.

כאשר אתם מכבים את מסך הצפייה בילדכם והולכים לישון – רצוי כי תכבו גם את המצלמה. לא נמצאו השפעות של קרינה זו על ילדים קטנים, אבל צריך לדעת ולהכיר כי קרינה נמצאת בכל מכשיר שקולט ומשדר ויש לקחת זאת בחשבון.

ושיהיו לכולנו לילות שקטים ורגועים.

הקריאה הגבוהה: חיבור עם הכוח הפנימי שלך כאיש עסקים
בעולם העסקים, הצלחה נמדדת לרוב לפי שולי רווח, נתח שוק...
קורס בינה מלאכותית למתחילים
קורס בינה מלאכותית למתחילים מטרתו של קורס בינה מלאכותית למתחילים...
מה הוא השלב החשוב שמגיע אחרי פיתוח מוצר או רעיון
אחד השלבים הכי פחות מדוברים בתהליך פיתוח מוצר הינו התהליך...