סקר שוק לפני הקניה – מומלץ לעשות גם אם רוכשים און ליין

נובמבר 26, 2019

סקר שוק לפני הקניה – מומלץ לעשות גם אם רוכשים און ליין

כשקונים מוצר חדש, לא כל כך משנה איזה, מומלץ תמיד לעשות סקר שוק. ככל שמחירו של המוצר גבוה יותר כך עדיף כי תבדקו את עלות המוצר במספר מוקדים.

כשמדובר על רכישה און ליין זה תקף גם כן, והיתרון הגדול פה הוא שקל מאוד לעשות סקר שוק למוצרים און ליין – פשוט יושבים מול המחשב וגולשים, עד שמוצאים את המחיר הטוב ביותר, עם תנאי השילוח ומדיניות ההחזרה המשתלמים ביותר.

מאיפה משתלם יותר להזמין – מארץ או מחו"ל?

שאלת השאלות היא מאיפה עדיף להזמין מוצרים און ליין. אין תשובה חד משמעית לשאלה זו. מאוד תלוי מה רוצים להזמין, מתי רוצים שהמוצר יגיע ואם יש משלוח חינמי.

את כל הנתונים הללו ניתן לבדוק בכל חנויות האון ליין ורק אז להחליט מה מזמינים ומאיפה. הרבה פעמים הזמנה של מוצרים מהארץ תגיע מהר יותר אבל המחיר של אותם מוצרים יהיה גבוה יותר.

את אותם מוצרים תוכלו למצוא גם באתרי און ליין בחו"ל, לשלם עליהם פחות, אבל לחכות יותר זמן עד שהם יגיעו אליכם הביתה.

אז השיקול הוא אישי מאוד, ומשתנה בהתאם לצורך. שימו לב לאותיות הקטנות ותדעו כי ישנם מוצרים שלא מומלץ להזמין און ליין.

תבדקו את איכות המוצרים ובטיחותם

סקר השוק של המוצר אותו אתם רוצים לרכוש צריך לכלול בתוכו סעיף של בדיקת איכות המוצר ובדיקת תו תקן ובטיחות. יש מוצרים רבים שאינם בטוחים לשימוש כמו צעצועים מסוימים לילדים, אשר ממש יכולים לסכן את חייהם.

לכן היו ערניים מאוד לסעיף זה ואל תקלו בו ראש. אם תקפידו להזמין מוצרים איכותיים ובטיחותיים הם ישרתו אותכם גם שנים קדימה והמחיר שתשלמו על הרכישה בוודאי ישתלם לכם.

תקראו המלצות של גולשים טרם הקנייה

נידבך נוסף וחשוב טרם קנייה און ליין שאפשר ומומלץ לבצע הוא לקרוא ביקורות של גולשים אחרים על המוצר. ישנם כמובן ביקורות פיקטיביות שימשכו אותכם לקניה מיידית.

אבל אם תשכילו לבדוק קצת יותר לעומק, אתם תתקלו בבלוגרים שזוהי העבודה שלהם – לבדוק מוצרים ברחבי האינטרנט ולהמליץ לגולשים מה עומד בציפיות ומה לא.

בלוגרים אלו הם אמינים מאוד ואובייקטיבים, ובכדי לשמור על האמינות מול קהל הגולשים הם אינם נתונים תחת כנפיה של אף חברה מממנת.

תבדקו מחירים

כשאומרים לעשות סקר שוק הדבר הראשון שקופץ לראש הוא בדיקת מחירים. בדיקה שכזו מאוד קל לבצע כשמדובר על חנויות און ליין. הכל נעשה מול המחשב הביתי מבלי צורך לצאת לחנויות ולחפש איפה הכי זול לקנות מה.

הדבר נכון גם כשמדובר על קניות און ליין של מוצרי סופר, בגדים, נעליים, צעצועים, מוצרי חשמל, צעצועים, ריהוט ועוד.

אם תקפידו לבצע את כל בדיקות סקר השוק המצוינות במאמר זה, סביר להניח שהקנייה שלכם תהיה משתלמת ונבונה. בהצלחה.

הקריאה הגבוהה: חיבור עם הכוח הפנימי שלך כאיש עסקים
בעולם העסקים, הצלחה נמדדת לרוב לפי שולי רווח, נתח שוק...
קורס בינה מלאכותית למתחילים
קורס בינה מלאכותית למתחילים מטרתו של קורס בינה מלאכותית למתחילים...
מה הוא השלב החשוב שמגיע אחרי פיתוח מוצר או רעיון
אחד השלבים הכי פחות מדוברים בתהליך פיתוח מוצר הינו התהליך...