3 אתרי אינטרנט לילדים

נובמבר 26, 2019

3 אתרי אינטרנט לילדים

יש לא מעט אתרים המיועדים לילדים במגוון גילאים ברשת האינטרנט, אבל לא כולם הם אתרים חינוכיים בהם הילד גם יכול להפיק מהם משהו חיובי וללמוד.

במאמר זה אספנו עבורכם 3 אתרים חינוכיים, המציעים פעילויות נחמדות, גם לילדים צעירים וגם לילדים בוגרים יותר.

לפני שאתם מספרים להם על אתרים אלו כדאי כי תחוו אותם בעצמכם, תגלשו בהם, תכירו את האפשרויות הגלומות בהם וכך תוכלו לסייע לילדיכם בעת הצורך, ולכוון אותו לתכנים מעניינים ומעשירים.

הסוד של מיה

אתר זה הוא אתר של מט"ח ומיועד לילדים החל מגיל 3 ועד גיל 7. אתר זה מנצל את היתרונות הרבים של האינטרנט לטובת התפתחות הילדים. באתר זה משתתפים פסיכולוגים מובילים מכל העולם וגם מהארץ.

באתר אפשר להתנסות במגוון רחב של נושאים כגון: חשבון, הכנה לקריאה, אנגלית, מוזיקה, משחקים, סרטוני וידאו, דואר אלקטרוני ועוד.

אתר זה מומלץ מאוד למי שרוצה לחשוף את הילד שלו לתכנים הקשורים לעולם המחשב ורשת האינטרנט וכמו כן מי שרוצה לחשוף את ילדו להכנה ראשונית לבית הספר, אבל בכל מקרה פיקוח על גלישה באינטרנט בבית עם ילדים הוא חובה.

מכללת קיי

האתר של מכללת קיי לחינוך מכיל הרבה מאוד מידע שימושי, אבל לא כולו מותאם לילדים. יש לגלוש יחד עם הילד שלכם ולהכווין אותו למקום בו יש דפי צביעה מהם הוא יכול לבחור.

באתר ניתן למצוא מגוון אדיר של דפי צביעה לילדים. את הדפים ניתן להדפיס במדפסת הביתית ולצבוע באופן ידני או לחילופין תוכלו לתת לילדיכם להתנסות בצביעה מקוונת.

באתר ניתן למצוא הרבה מאוד נושאים ותחומים שונים שלכל אחד מהם מצורפים דפי צביעה בנושא, מהם ילדכם יוכל לבחור את הציור המועדף עליו.

עצם השיטוט באתר וההתנסות בבחירת דפי הצביעה תלמד את ילדיכם לגלוש ברשת ותאמן אותם בבחירה בין פריטים רבים ומבלבלים.

אתר מכון דוידסון

אתר "מכון דוידסון לחינוך מדעי של מכון ויצמן" מיועד לילדים גדולים יותר. באתר ניתן למצוא הרבה מאוד ניסויים מדעיים, חידות להפעלת המחשבה והרבה מאוד הסברים על נושאים מדעיים מעניינים, אשר מובאים ומונגשים לילד בצורה פשוטה, ברורה ומובנת.

אתר זה מומלץ בעיקר לילדים שתחום המדע מדבר אליהם ומחפשים מקום בו יוכלו ללמוד עוד ולהתנסות. אתר זה הוא אתר מאתגר יחסית ורצוי לגלוש בו, לפחות בהתחלה, יחד עם ילדיכם ולחוות איתם את החוויה המיוחדת שמציע האתר.

מה שהכי חשוב כשמדובר על גלישה באינטרנט של ילדים, היא ללמד אותם קודם כל את בסיס הגלישה באינטרנט.

רצוי לתת להם להתנסות כמה שיותר לבד, כשאתם יושבים לצידם, על מנת שיוכלו לרכוש את המיומנות החשובה הזו שתשמש אותם בכל מקום אליו יגיעו בעתיד.

הקריאה הגבוהה: חיבור עם הכוח הפנימי שלך כאיש עסקים
בעולם העסקים, הצלחה נמדדת לרוב לפי שולי רווח, נתח שוק...
קורס בינה מלאכותית למתחילים
קורס בינה מלאכותית למתחילים מטרתו של קורס בינה מלאכותית למתחילים...
מה הוא השלב החשוב שמגיע אחרי פיתוח מוצר או רעיון
אחד השלבים הכי פחות מדוברים בתהליך פיתוח מוצר הינו התהליך...