אילו מוצרים לא מומלץ להזמין און ליין

נובמבר 26, 2019

אילו מוצרים לא מומלץ להזמין און ליין

ברוב המקרים מומלץ ואף כדאי להזמין מוצרים שונים ורבים דרך רשת האינטרנט. המוצרים בדרך כלל מגיעים שלמים ובדיוק לפי ההזמנה שביצעתם.

אבל יש מקרים בהם מומלץ וכדאי להימנע מקניה מקוונת. במאמר זה אספנו עבורכם את המקרים הבודדים הללו בכדי ליידע אתכם על הסיכונים במקרים מסוימים.

מוצרים של חברות לא ידועות

גלשת להנאתך באינטרנט הגעת לאתר שמציג מוצרי חשמל במחירים מצחיקים אבל אינך מכיר שם אף מותג? כאן צריכה להידלק לך נורת אזהרה. אל תקנה מוצרי חשמל זולים מאוד של חברה לא מוכרת.

אתה עלול לסכן את בריאותך בכך שתזמין מוצרי חשמל לא מוכרים, שסביר להניח כי אין להם תו תקן והם אינם מאושרים לשימוש.

הדבר נכון גם למוצרי קוסמטיקה, צעצועים לתינוקות ועד מוצרים שיש בהם סכנה לך ולבני ביתך. אל תיקח סיכונים מיותרים.

מוצרי קוסמטיקה מחו"ל

מוצרי קוסמטיקה של חברות מוכרות וידועות פה בארץ תוכל להזמין כמה שתרצה מתי שתרצה. המשלוחים בארץ הקטנה שלנו מבוקרים ואין להם הרבה דרך לעשות גם אם אתה גר באילת והזמנת מוצר מהצפון.

הבעיה מתחילה כשמדובר על מוצרי קוסמטיקה שמגיעים מחו"ל. מוצרים מסוימים חייבים תנאים מסוימים על מנת לא להתקלקל ולא להסב נזק למשתמשים.

משלוח של מוצרים מסוג זה המגיע מחו"ל לא תמיד מקיים את התנאים הללו. אתרים מסיימים רוצים לחסוך בעלויות המשלוח ולא מקפידים על תנאי האחסון ובכך מקלקלים את מוצרי הקוסמטיקה השונים.

כשהמוצרים הללו מגיעים אליך הביתה הם כבר לא ראויים לשימוש ויכולים להסב נזק.

>>האם מומלץ להזמין מוצרי חשמל דרך האינטרנט?

מוצרי מזון מחו"ל

כשמדובר על הזמנת מוצרי מזון מחו"ל גם כאן צריך להיזהר. ישנם מוצרי מזון שדרך ארוכה לא תטיב עמם ואם לא ישמרו על תנאים אידיאלים עבורם הם ככל נראה יגיעו אליך מקולקלים ולא ראויים למאכל.

חבל לקחת את הסיכון, להוציא כסף ולבסוף לזרוק את כל המשלוח שהגיע לפח האשפה. יש חברות שיתנו לך זיכוי אבל זה עדיין לא עניין שכיף ונעים להתעסק בו.

בכל פעם שאתה מחליט להזמין מוצר כלשהו דרך האינטרנט תחשוב על הדרך שהוא צריך לעשות אליך. לפעמים המוצרים מגיעים ממקומות רחוקים כך שעלות המשלוח היא מה שגורמת למוצר לא להיות משתלם עבורך.

תעשה את הבירורים והבדיקות הראויות טרם ההזמנה, וכך תוכל להיות בטוח שההזמנה של המוצרים שאתה רוצה היא באמת משתלמת עבורך ואין איתה כל בעיות נלוות.

הקריאה הגבוהה: חיבור עם הכוח הפנימי שלך כאיש עסקים
בעולם העסקים, הצלחה נמדדת לרוב לפי שולי רווח, נתח שוק...
קורס בינה מלאכותית למתחילים
קורס בינה מלאכותית למתחילים מטרתו של קורס בינה מלאכותית למתחילים...
מה הוא השלב החשוב שמגיע אחרי פיתוח מוצר או רעיון
אחד השלבים הכי פחות מדוברים בתהליך פיתוח מוצר הינו התהליך...