בונים עסק? יש לבנות תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח

דצמבר 9, 2019

בונים עסק? יש לבנות תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח

החלטת לבנות עסק משלך וסוף סוף לצאת לדרך עצמאית בלי בוס שיגיד לך מה לעשות ובלי שעות  מוגדרות בהן צריך להיות במשרד?

עד כאן הכל טוב ויפה, אבל האם חשבת על המהלך עד הסוף? האם אתה מבין את המשמעויות הרבות של להיות בעל עסק? והאם מבחינה כלכלית אתה יכול לעמוד בכך?

שלא תבין לא נכון, לכל בעיה יש פתרון ולכן אם תתקל בבעיות כאלו ואחרות בדרך אין זה אומר שאתה צריך לוותר על החלום. פשוט יש להתאים את השאיפות והרעיונות למציאות הכלכלית. יש לנסות מגוון יזמויות ולבחון בכל רגע את התוצאה העסקית.

כל מה שזה אומר זה שאתה צריך לדייק את עצמך ולהבין עד הסוף מה אתה הולך לעשות בעסק החדש שאתה בונה. כלים פיננסיים כמו ייעוץ חיצוני, משקיעים או הלוואות לעסקים הינם לגיטימיים לחלוטין, כל עוד אתה זה שמוביל את הכיוון העסקי בצורה מחושבת.

אחרי שתקרא את הכתבה הזו תוכל להבין קצת יותר טוב, מה אתה צריך ומה אתה רוצה על מנת שהעסק החדש שלך יצליח ובגדול.

תמיכה מאנשי מקצוע

תמיד חשוב לזכור כי אתה לא לבד. יש הרבה מאוד אנשים שבנו עסק חדש לפניך ועוד אלפים שיעשו זאת אחריך. החוכמה היא ללמוד מטעויות של אחרים ולהתייעץ עם כמה שיותר אנשי מקצוע שמבינים בתחום בו אתה רוצה לפתוח עסק.

אגב זה נכון גם במידה ותרצה לגייס סכום כסף ראשוני להקמה. ישנם גופי ייעוץ חיצוניים אשר גייסו בעבר כבר אלפי פעמים מגוון סוגים של הלוואות לעסקים, המיועדות בדיוק לעסקים בהקמה. ניסיון חוסך זמן והרבה מכשולים בדרך.

ניסיונות, כישלונות והצלחות של אחרים הם המפתח שלך להצלחה. תלמד מהעבר של אחרים ותראה איך ואיפה זה פוגש אותך בהקמת העסק שלך.

אנשי מקצוע יכולים לתת לך הרבה מאוד מידע רלוונטי שיעזור לך לקצר דרכים ובכך לבנות לך תוכנית עסקית רצינית ומפורטת בה תוכל לעמוד.

לא להסס לבקש עזרה

לפעמים אנחנו חושבים שאנחנו יודעים הכל ולא נותנים לאף אחד להתערב לנו במה שאנו בוחרים לעשות. למעשה, אין זו גישה נכונה. אם יש אנשים שרוצים לעזור – כדאי מאוד לפחות להקשיב להם ולראות אם יש משהו שאפשר לקחת מדבריהם.

גם אם לעיתים העזרה האמורה כוללת תשלום – השקיעו את הכסף הזה למען בניית העסק העתידי שלכם. בניה איטית ונבונה של עסק תניב תוצאות טובות יותר בעתיד.

ניתן להיעזר במגוון תחומים: עיצוב, שיווק, בניית אתרים, אסטרטגיה, מכירות, שירות לקוחות, טכנולוגיה, מימון, הלוואות לעסקים, מימון רכב, התנהלות מול הבנק, גבייה, ראיית חשבון ועוד.

אם תהיו אימפולסיביים ולא תצליחו להקשיב למה שקורה סביבכם אתם מסתכנים בכישלון עתידי. בדיוק כמו שלהביא ילד לעולם לוקח זמן – 9 חודשים שלמים בבטן בהן מערכות הגוף נבנות בצורה איטית וחכמה – כך גם צריך להיבנות עסק מתחיל.

אם אתם נתקלים בקשיים כלכליים תדעו כי קיימות היום פלטפורמות רבות של הלוואות לעסקים קטנים בראשית דרכם. גם כאן לא צריך לפחד. אם אתם באמת מאמינים בעסק שלכם ורוצים להשקיע בו, הלוואה לעסק חדש יכולה לסגור לכם בדיוק את הפינה שהייתה חסרה לכם.

בזכות הלוואה מסוג זה תוכלו להתחיל לבנות את העסק שחלמתם עליו – לקבל סיוע מתאים מאנשי מקצוע ולהשקיע את הכסף בצורה חכמה ומובנית. התנאים שנותנים להלוואות מסוג זה הם בדרך כלל תנאים מאוד משתלמים גם מבחינת ההחזרים גם מבחינת הריביות.

>>חשיבותה של מצגת עסקית לגיוס כסף ממשקיעים

היו פתוחים לשמוע מידע חדש

גם אם אתה מרגישים כי חקרתם וגיליתם כל מה שאפשר על הקמת עסק חדש באופן כללי ועל הקמת עסק חדש בתחום ספציפי – תמיד יש מה לדעת עוד.

בעולם שלנו כיום יש כל כך הרבה מידע נגיש שניתן למצוא ברחבי הרשת שחבל לא לחקור ולהתעמק עוד ועוד. כמו כן תמיד תפתחו את האוזניים ואת הלב לאנשים שרוצים לעזור לכם.

במקרה הגרוע המידע שתקבלו לא יסייע לכם בהקמת העסק אבל במקרה הטוב הוא יכול לפתוח לכם אפיקים חדשים שלא חשבת עליהם, ותמיד טוב ללמוד משהו חדש.  בהצלחה!

הקריאה הגבוהה: חיבור עם הכוח הפנימי שלך כאיש עסקים
בעולם העסקים, הצלחה נמדדת לרוב לפי שולי רווח, נתח שוק...
קורס בינה מלאכותית למתחילים
קורס בינה מלאכותית למתחילים מטרתו של קורס בינה מלאכותית למתחילים...
מה הוא השלב החשוב שמגיע אחרי פיתוח מוצר או רעיון
אחד השלבים הכי פחות מדוברים בתהליך פיתוח מוצר הינו התהליך...