3 אפליקציות תיירות שכל מטייל חייב להכיר

דצמבר 9, 2019

3 אפליקציות תיירות שכל מטייל חייב להכיר

מי שמטייל הרבה בעולם יודע כי כיום קל הרבה יותר מאי פעם לעשות זאת בזכות הטכנולוגיה והקידמה. האינטרנט פתח שפע של אפשרויות לאנשים ברחבי העולם ומומלץ להנות מכך.

יש הרבה מאוד אפליקציות הקשורות בתיירות שכדאי מאוד להכיר ולהשתמש בהן בעת טיול בחו"ל. בכתבה זו אספנו עבורכם 3 מהן שאם עדיין לא הורדתם לטלפון הנייד- הגיע הזמן לכך.

אפליקציות תיירות שחייבים להוריד

כיום להיות תייר בארץ זרה זהו עניין פשוט למדי. מאז מהפכת האינטרנט אתה מוקף במידע וסיוע שנשארים צמודים אליך כל העת באמצעות הטלפון הנייד.

לכן רצוי כי תכיר את האפליקציות תיירות שחייבים להוריד, במידה ואתה מגדיר את עצמך כתייר פעיל ורציני:

TRIP ADVISOR– זוהי אפליקציה פופולרית מאוד בקרב משתמשים רבים. באמצעות אפליקציה זו ניתן לקבל מידע ממטיילים אחרים שהיו ביעד לפניכם וכך לתכנן את הטיול מבעוד מועד. תוך כדי טיול תוכלו לקרוא המלצות על מסעדות ואטרקציות ולהחליט אם ללכת אליהן או לא. שימושי גם עבור יעדים מרוחקים כמו תאילנד, טיול לפיליפינים, אפריקה ויפן.

WI-FI FINDER – אפליקציה מצוינת וגאונית שמסייעת לכם למצוא וואי פיי חינמי בכל מקום בעולם. ידוע כי עלות חיבור לאינטרנט המקומי הוא לא עניין זול לכן מומלץ להוריד את האפליקציה ולהנות מחיבור חינמי לאינטרנט.

GATEGURU – אפליקציה שמספקת מידע בזמן אמת על מצב הטיסה שלכם באותו רגע והאם יש איחורים בהמראות או בנחיתות וכך אתם יכולים לדעת מתי להגיע לשדה התעופה ולא להתייבש שם שעות מיותרות. ישנן יעדים בהם אנו נעזרים במגוון טיסות פנים ואז בכלל חייבים את השירות הזה. זה קורה בד"כ במהלך טיול להודו, טיול לסין או טיול לפיליפינים.

כמובן כי יש עוד אינספור אפליקציות שוות שכדאי להכיר ולהוריד, אבל אלו מהחשובות ביותר והיעילות ביותר עבור כל תייר שנמצא בטיול בחו"ל. פעמים רבות יש אפליקציות המקדישות את עצמן ליעד אחד ספציפי – לא כדאי לוותר עליהן.

תייר בארץ זרה

לדוגמא, אם אתה תייר שמעוניין בתכנון טיול לפיליפינים תוכל להיעזר באפליקציות המומלצות כאן ובעוד אפליקציות נוספות אחרות ולתכנן את הטיול בצורה הנוחה ביותר. עבור מקום אקזוטי כמו הפיליפינים בנו אפליקציות המתמחות בחופים מומלצים, מלונות, שמורות לטבע ואפילו אטרקציות מיוחדות למשפחה. תכנון טיול לפיליפינים לדוגמא, הינו פשוט ונוח.

כל התכנון הטיול יהיה מול העיניים שלך, בטלפון הנייד האישי שלך וכך לא תצטרך להיסחב עם ספרים כבדים או רשימות מייגעות וארוכות של מקומות שאסור לפספס.

המהפכה הטכנולוגית הייטיבה עם כל העולם ומסייעת רבות לאנשים שאוהבים לטייל, לעשות זאת בקלות רבה ובנוחות אופטימלית.

כיום להיות תייר בארץ זרה נהיה הרבה פחות מפחיד וקשה גם אם אתה לא דובר את השפה של אותה מדינה בה אתה נמצא וגם אם אתה מטייל לבדך.

>>5 הערים החדשניות ביותר בעולם

אל תפחדו מהטכנולוגיה

יש אנשים שהטכנולוגיה מרתיעה אותם. לדוגמא – יש לא מעט אנשים שהגיעו לגיל הפנסיה והתחילו לראות עולם. אותם אנשים לעיתים נרתעים מטכנולוגיה ובכך מפספסים הרבה דברים טובים.

הטכנולוגיה אינה צריכה להפחיד אף אחד ואם אתם מתקשים בה, תוכלו תמיד לקבל סיוע מאנשים שמבינים בדבר ונותנים שירות של הנגשת טכנולוגיות לאוכלוסיות שונות.

לא ניתן לנצח את מהפכת הטכנולוגיה, לכן מומלץ כי תצטרף אליה גם אתה ובפעם הבאה שתיסע לטייל בחו"ל תוריד לך לטלפון הנייד את האפליקציות הרלוונטיות עבורך ותראה איך הן מקלות ומסייעות רבות במהלך הטיול.

הקריאה הגבוהה: חיבור עם הכוח הפנימי שלך כאיש עסקים
בעולם העסקים, הצלחה נמדדת לרוב לפי שולי רווח, נתח שוק...
קורס בינה מלאכותית למתחילים
קורס בינה מלאכותית למתחילים מטרתו של קורס בינה מלאכותית למתחילים...
מה הוא השלב החשוב שמגיע אחרי פיתוח מוצר או רעיון
אחד השלבים הכי פחות מדוברים בתהליך פיתוח מוצר הינו התהליך...